Akte van overlijden

Melden van het overlijden

Eén van de formaliteiten die na het overlijden dient plaats te vinden is het melden van dat overlijden bij de afdeling Burgerzaken van de gemeente waar het overlijden heeft plaatsgevonden. Hiervoor zal een akte van overlijden worden opgemaakt, die vervolgens weer nodig is voor bijvoorbeeld het verkrijgen van een verlof tot begraven of cremeren en het aanvragen van polis- en pensioenuitkeringen. De aangifte kan door Vredehof plaatsvinden op verzoek van de familie. De nabestaanden kunnen dit ook zelf doen.

 

Contactformulier

Neem contact met mij op. Wij hebben vragen over de akte van overlijden.

  • Wij gebruiken deze gegevens enkel om contact met u op te nemen. Meer informatie kunt u nalezen in onze Privacy-verklaring.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Overlijden melden • 24 uur per dag:
088 1198 200

Neem gerust contact op wanneer u vragen heeft. Wij staan voor u klaar.

088 1198 200 info@vredehof.nl

Nieuws

Donatie voor WensAmbulance Oost-Nederland
De WensAmbulance Oost-Nederland mocht 20 oktober jl een mooie cheque ontvangen…
Lees verder
Informatie Corona
Gezien de ontwikkelingen rond het coronavirus hebben wij uiteraard ook onze…
Lees verder