De Netwerken Palliatieve Zorg Twente bestaan dit jaar 15 jaar. Dit mooie lustrum grijpen de netwerken aan om aandacht te vragen voor palliatieve zorg, een vorm van zorg die nog altijd minder bekendheid geniet. Dat is de reden dat de netwerken een bewustwordingscampagne hebben opgezet. Het is een campagne geworden vol met ervaringsverhalen van Twentenaren en hun naasten. Deze zijn gebundeld in een boek en zijn online te zien in diverse filmpjes. Voor de realisatie van de campagne hebben de netwerken o.a. een beroep gedaan op het Vredehof Donatie Fonds. Naast dat deze campagne goed past binnen de richtlijnen van het fonds, past het tevens mooi in het streven van Vredehof om in het eigen jubileumjaar, Vredehof viert dit jaar haar 150-jarig bestaan, extra aandacht te besteden aan mvo.
Afgelopen week mochten de coördinatoren van de Netwerken Palliatieve Zorg Twente (Gerda Kievitsbosch en Agnes van Berkum) dan ook een cheque in ontvangst nemen van Pedro Swier, Algemeen Directeur en Miriam Leussink, Adviseur Marketing & Communicatie van Vredehof. Een bijdrage waar de coördinatoren erg blij mee zijn en heeft bijgedragen aan het ontstaan van de filmpjes en het boek. De aftrap van de bewustwordingscampagne gebeurt tijdens twee feestelijke bijeenkomsten op 1 en 16 oktober en heeft het thema “Zie mij… en mijn levenseinde”. Tijdens deze avonden worden zes filmpjes voor het eerst getoond. Kijk voor meer informatie over de campagne op de website van de Netwerken Palliatieve Zorg Twente
Op de foto v.l.n.r. Miriam Leussink (Adviseur Marketing & Communicatie), Pedro Swier (Algemeen Directeur) van Vredehof en Gerda Kievitsbosch en Agnes van Berkum, de coördinatoren van de Netwerken Palliatieve Zorg Twente.
< Alle nieuwsberichten